Nyhetsbrev fra Forum for offentlig service

God tirsdag!

Servicekultur
Møt damen du aldri glemmer. Katarina L. Hamnes begreistrer hver gang. I løpet av to timer 04.05.22 får du og dine kolleger byggeklosser til å lage en servicekultur.

Teknologi og service
-Chat-botter er mer beleilig for virksomheten enn for kunden, sier Isabelle Ringnes. - Vi er et langt stykke unna å erstatte mennesker. 

Endring og motstand
Endring i organisasjoner er noe vi alle har opplevd. Vi møter endringene på ulike vis, både som ledere og medarbeidere. Sjekk om du kjenner deg igjen som type i artikkelen Når endringsplanen treffer motstandsveggen.


Nyhetsbrev: Arkiv

Sjekk FOS-arrangementskalender


Ha en fin (kort) arbeidsuke!

Vennlig hilsen

Torbjørn Vinje
daglig leder

Kurs 04.05.22: Hvordan bygge en servicekultur?

 

Isabelle Ringnes om teknologi og kundeservice

 

Når endringsplanen treffer motstandsveggen

 

Lederutvikling gir kampkraft

 

Slik kan du unngå dataangrep

 

FINN Hjerterom - bolig til leie

 

Vil gjøre det mer fleksibelt for kommunene å gjennomføre valget

 

Bibliotek og innbyggertorg sammen - er det en god idé?

 

KS satser videre på klart språk

 

Hvordan arbeide for digital inkludering - presentasjoner og opptak fra lunsjtreff 07.04.22

 

NAV: Hvordan kan ansatte vise empati på chat?

 

Ta medarbeiderne med i utviklings- og løsningsprosesser

 

eKommune2022: Teknologi og data som driver for innovasjon

 

Hvordan bygge en servicekultur?

 

Byggesak for førstelinjen

 
 
Forum for offentlig service

Org.nr. 987 550 627
post@offentligservice.no