Nyhetsbrev fra Forum for offentlig service
God tirsdag!
Endring sammen
Gjennom 25 år har Service- og tjenestekonferansen satt sentrale tema på dagsorden. Konferansen er et stort løft for et lite fagforum.
Denne gangen allierte vi oss med Kundeserviceavisen for å få en bedre dekning av konferansen. Resultatet kan du lese og se i Service- og tjenestekonferansen 2022 med fokus på endring - sammen.
Kundeserviceavisen har også intervjuer med to av foredragsholderne: Helsedata gir bedre pasientopplevelser, og - Det er viktig å hjelpe folk å mestre livet sitt i den digitale hverdagen.
Nye møteplasser
NAV har et prosjekt gående til 2030 der de blant annet utforsker nye møteplasser der innbyggere som tar kontakt kan møte saksbehandleren andre steder enn på NAV-kontoret. Camilla Dahl og Silje Andersen er prosjektledere, og holdt en interessant presentasjon på Service- og tjenestekonferansen. Vi lagde en podkast med dem under konferansen.
Tre mest leste forrige uke:
Ha en fortsatt fin arbeidsuke!
Vennlig hilsen
Torbjørn Vinje
daglig leder
FOS-podden: Likeverdige tjenester for alle
Nyhetsbrev: Arkiv med alle utgaver fra 2022
FOS-kurskalender: Se høstens tilbud
|